Засідання 3



Практика та інструменти формувального оцінювання
Інтерактивні сервіси миттєвого опитування



Цей сайт допоможе провести контрольні роботи, зрізи знань, тести й оцінювання в ігровій формі. На Kahoot! вчитель може створити опитування з будь-якої теми, однак попередньо йому потрібно зареєструватися.

Запитання тестів відображатимуться лише на вчительському екрані — ноутбуці чи проекторі. А на гаджетах дітей будуть тільки чотири варіанти відповіді, з яких треба обрати правильний.

Викладач може робити опитування яскравими, що подобається дітям: додавати фото, малюнки, відео чи графіку. Також є можливість увімкнути на сайті режим усіляких бонусів, наприклад — додаткові бали за швидкі відповіді. Це перетворить навіть складний іспит на цікаве змагання.

До речі, на сайті вже є багато готових тестів, якими можна скористатися. Вони — англійською мовою.

Поіменні відповіді викладач бачить одразу, а також може скачати результати контрольної у формі таблиці.






Ця програма зручна тим, що для її використання не потрібно, щоб гаджети були в усього класу. Достатньо, щоб смартфон чи планшет мав вчитель.

Схема створення опитування проста: вчителю потрібно завантажити в мобільний додаток запитання з варіантами відповідей і роздрукувати для учнів картки з QR-кодами. Вони вже готові для скачування на сайті.

Кожна картка має персональний номер, тому її легко закріпити за окремою дитиною. Це чотирикутне зображення, де з кожного боку стоїть літера a, b, c чи d. Літери відповідають варіанту відповіді з тесту.

Під час уроку викладач ставить запитання, а діти піднімають вверх свої картки. Треба пояснити учням, що під час опитування слід підняти картку так, щоб правильна, на їх думку, літера була зверху.

Щоб перевірити результати, вчителю достатньо навести свій смартфон на клас — програма відсканує всі результати відразу. Викладач може не розголошувати, хто відстав у тесті, та не ставити оцінок, однак сам матиме повний аналіз того, як клас засвоїв тему.


Це онлайн-конструктор різноманітних навчальних вікторин, тестів та ігор. Його особливість у тому, що на запитання, які завантажив вчитель, учні можуть відповідати як у класі, так і вдома. Тобто немає необхідності, щоб усі діти проходили опитування одночасно. Отож Quizalize можна використовувати і для контрольних робіт, і для домашніх завдань.

Вчитель може зайти в тест зі свого комп’ютера в будь-який момент і подивитися на прогрес усього класу чи окремих учнів.

Учень після кожного запитання і сам бачить, чи правильно відповів та скільки балів отримав за відповідь. При цьому програма враховує швидкість, з якою зреагувала дитина.

Щоб школярі не боялися помилок чи реакції однокласників, кожному учаснику опитування можна дати нікнейм чи умовний номер. Хто є хто — знатиме лише вчитель.




Cервіс для створення та проведення опитувань. Вчитель у кілька кліків може завантажити на сайт одне чи декілька запитань. А потім дає учням посилання з кодом доступу чи можливість сканувати QR-код.

Це може бути, наприклад, тест з історії України з кількома варіантами відповідей. Приміром, у якому році сталася та чи інша подія. А може бути просте опитування, що дає змогу проаналізувати настрій аудиторії. Наприклад: «Чи зрозуміли ви нову тему?»

Вчитель визначає, скільки часу клас має на те, щоб відповісти. А також обирає, у якому вигляді хоче отримати відповіді від аудиторії: просто кількість голосів, процентне співвідношення, діаграма, «хмара слів», графік. Далі учні відповідають зі своїх смартфонів та планшетів.

Важливе уточнення — сервіс не персоніфікований (вчитель не бачить, хто з учнів як відповів). Тому для оцінювання успішності не підійде. Однак може допомогти відслідкувати динаміку засвоєння матеріалу, оскільки результати кожного опитування зберігаються. А учні відповідають більш розкуто, коли знають, що за неправильну відповідь ніхто не дорікатиме.


Це сервіс для створення презентацій, на основі яких можна провести цілий інтерактивний урок або ж просто опитування.

Вчитель робить презентацію на певну тему, а код доступу до неї надсилає учням. Діти можуть відкрити роботу безпосередньо на уроці зі смартфонів, планшетів чи комп’ютерів.

Сайт дає змогу додавати до презентацій не лише фото, відео та графіки, а й запитання. Таким чином, на дітей психологічно не тисне атмосфера опитування. Вони просто переглядають цікавий контент, а заразом обирають правильні відповіді до тестів.

Є також можливість створювати відкриті запитання, тобто такі, де дитині треба записати власний варіант відповіді чи просто висловити свою думку з певного приводу. Або навіть намалювати малюнок замість текстової відповіді.

Вчитель бачить онлайн і відповіді кожного окремо, і загальну ситуацію в класі.



Як створити Google Форму з тестом?

  


Планування можливостей використання
карти понять (https://www.mindmeister.com/);






інфографіка (https://www.canva.com/);
     


анотовані зображення (https://www.thinglink.com/);



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Проблема: Використання програм, сервісів та платформ для організації дистанційного навчання в школі